Objednejte dnes, obdržte v středu 7. 12. !

Všeobecné obchodní podmínky

Tato stránka obsahuje Všeobecné obchodní podmínky společnosti NextLevel, spletna prodaja, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovinsko, registrační číslo (IČO): 8476845000, DIČ: SI24280151, dále jen: „Společnost“) která provozuje internetový obchod Guavashop. Na této webové stránce má široká veřejnost přístup k informacím o našich produktech, službách a Společnosti obecně. Používáním webové stránky potvrzujete, že jste obeznámeni se Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen: „Všeobecné podmínky“) a že jste je plně pochopili a přijímáte je.

Všeobecné podmínky jsou základem pro celý proces a provoz internetového online obchodu Guavashop (dále jen: „Poskytovatel“). Všeobecné podmínky upravují obchodní vztah mezi online zákazníkem a Poskytovatelem práv, a určují práva a povinnosti zákazníka a Poskytovatele.

Všeobecné podmínky vstupují v platnost, jakmile navštívíte webovou stránku s doménou www.guavashop.cz a jsou platné na celé webové stránce, tj. na všech stránkách a podstránkách webové stránky. Všeobecné podmínky platné v době objednávky jsou závazné pro zákazníka a Poskytovatele. Při objednání tovaru zákazník plně souhlasí s platnými Všeobecnými podmínkami a přijímá je.

Cílem Poskytovatele bude udržovat informace na webových stránkách přesné a aktuální a zároveň si vyhrazuje právo změnit obsah webových stránek, produktů, služeb, cen a Všeobecných podmínek bez předchozího upozornění a převzetí odpovědnosti. Jakékoli změny budou považovány za součást Všeobecných podmínek od okamžiku jejich zveřejnění. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo stáhnout z nabídky jeden, více nebo všechny produkty a dočasně nebo trvale omezit přístup na webovou stránku.

Kompletní textový obsah, obrázky, videa a další materiál byly vytvořeny, upraveny a zveřejněny Poskytovatelem s cílem co nejlépe prezentovat a popisovat produkty a služby. Vyhrazujeme si právo na chyby nebo nepřesnosti v obsahu: může se jednat o text, obrázky, video materiál a další informace na webových stránkách. Skutečný vzhled a funkčnost položky či zboží se může lišit od prezentace na webové stránce.

Všechny prodávané výrobky jsou ověřeny a splňují nejvyšší bezpečnostní standardy. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené výrobky zakoupenými na webových stránkách www.guavashop.cz.

INFORMACE O SPOLEČNOSTI (REGISTRACE A OPRÁVNĚNÍ)

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

Usnjarska cesta 18

SI-1275 Šmartno pri Litiji

 

Registrační číslo (IČO): 8476845000

DIČ: SI24280151

Plátce DPH: Ano

Zápis do Obchodního registru: 24. července 2019

Klasifikace (standardní průmyslová klasifikace): G47.910 - Maloobchod prostřednictvím zásilkových domů nebo prostřednictvím internetu

IBAN: CZ6527000000001382466002 

Jméno banky: UNICREDIT BANK CZECH REPUBLIC AND SLOVAKIA, A.S.

PRÁVNÍ RÁMEC / NÁKUP V ONLINE OBCHODĚ GUAVASHOP

Všeobecné podmínky (internetového obchodu Guavashop) vycházejí z příslušných vnitrostátních právních předpisů upravujících ochranu spotřebitele, ochranu osobních údajů a elektronické komunikace, a Všeobecného nařízení o ochraně údajů (dále jen:  „GDPR“) a jsou vypracovány v souladu s výše uvedenými zákony. Rovněž byla aplikována doporučení Slovinské obchodní komory a mezinárodní pravidla pro elektronický obchod.

Před použitím webové stránky www.guavashop.cz doporučujeme přečíst si a dodržovat Všeobecné podmínky, protože zajišťují profesionální obchodní vztah mezi Poskytovatelem a zákazníkem a definují jejich práva a povinnosti. Zákazník a Poskytovatel jsou vázáni Všeobecnými podmínkami, které jsou definovány na webových stránkách v době nákupu (online objednávka). Před konečným potvrzením nákupu konkrétního produktu musí zákazník uvést, že plně souhlasí se Všeobecnými podmínkami. Potvrzením nákupu zákazník taky prohlašuje, že Všeobecným podmínkám rozumí, přijímá je a plně s nimi souhlasí.

CENY

Všechny ceny jsou uvedeny v CZK a obsahují DPH. V souladu s platnými pravidly, společnost NextLevel, d.o.o. je daňovým poplatníkem, identifikovaným pro účely platby DPH. Ceny jsou platné ode dne zveřejnění a aktuální ceník je platný až do jeho zrušení. Vyhrazujeme si právo na změnu ceníku bez předchozího upozornění. Ceníky nemají předem stanovenou dobu trvání, avšak za platnou cenu je považovaná cena zveřejněná v momentě, když si zákazník prohlíží web a cena platná v době zadání objednávky. V nákupním košíku a později při vyplňování formuláře pro kompletizaci objednávky zákazník vidí celkovou cenu podle jedné nebo více vybraných položek, výši DPH, poštovného a pojistných nákladů. Pokud zákazník objednávku potvrdí, kupní smlouva mezi zákazníkem a Poskytovatelem se uzavře s konečnou platností. Potvrzením objednávky zákazník souhlasí se Všeobecnými podmínkami a konečnou maloobchodní cenou produktu a služeb. Všechny všeobecné podmínky a platební podmínky se tak stávají závaznými pro obě strany, Poskytovatele i zákazníka. Po potvrzení objednávky obdrží zákazník na zadanou e-mailovou adresu potvrzení objednávky.

Propagační (akciové) ceny mají předem stanovené trvání; platnost propagace (akce) je uvedena vedle zlevněné ceny nebo na stránce prezentace produktu.

PLATEBNÍ METODY

Poskytovatel umožňuje zákazníkům platit za produkty a služby následujícími způsoby:

  • dobírka – kupní cena je uhrazena přímo kurýrovi při dodání;
  • debetní nebo kreditní karta – kupní cena je hrazena prostřednictvím karet MasterCard nebo Visa;
  • platba předem – kupní cena se platí převodem na transakční účet Poskytovatele;
  • PayPal – kupní cena je hrazena prostřednictvím osobního PayPal účtu zákazníka.

Způsob platby si můžete vybrat v posledním kroku nebo na stránce nákupního košíku, kde zadáte všechny potřebné informace k dokončení nákupu. Po finalizaci nákupu obdržíte na zadanou e-mailovou adresu potvrzení objednávky a toto potvrzení bude rovněž uloženo na serveru Poskytovatele. Po dokončení nákupu je potvrzení objednávky k dispozici zákazníkovi a Poskytovateli kdykoli.

POPLATKY ZA DORUČENÍ TOVARU

Kromě kupní ceny je zákazník povinen uhradit i poštovné, pokud není výslovně uvedeno, že:

  • poštovné je zahrnuto v ceně, nebo
  • doručení je zdarma nebo
  • zákazník si vybral standardní doručení.

Před dokončením nákupu musí být zákazníkovi zřetelně sdělena výše poštovného. Při volbě standardního doručení činí poplatek za doručení 79 kč. Při volbě ekspresního doručení je poplatek za doručení 99 kč. V případě platby na dobírku je zákazník povinen uhradit poplatek za dobírečné 54 Kč. V případě použití jiných platebních metod tento poplatek není účtován.

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Bez ohledu na to, jaký způsob platby zvolíte, dodání je prováděno doručovací službou Zásilkovna. Když váš balíček připravíme a předáme ho doručovací službě, obdržíte e-mailové oznámení a číslo Packeta zásilky pro její sledování. V den doručení do místa vyzvednutí obdržíte další e-mail od společnosti Packeta (s informacemi o adrese, otevírací době a délce skladování). Společnost Packeta Vám pošle další e-mail s notifikací o posledním dni skladování a s pokyny, jak si můžete prodloužit dobu skladování. Pokud je zboží skladem, dodací lhůta je 3 až 4 pracovní dny. Pokud zboží není na skladě, zákazník bude informován o změně dodacích podmínek do jednoho (1) pracovního dne. Součástí dodávaného zboží je i faktura a případně návod k použití. Fakturu uschovejte, protože může být použita jako dokument při zpracování reklamace.

Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za zpoždění dodávky a poškozené výrobky, za které je zodpovědná doručovací služba. Zákazník je povinen zkontrolovat zásilku ihned po dodání. V případě poškození musí neprodleně informovat zaměstnance doručovací služby a za jeho asistence připravit záznam o reklamaci poškozené zásilky.

POUŽITÍ VÝROBKU A BEZPEČNOSTNÍ UPOZORNĚNÍ

Snažíme se do naší nabídky zahrnout pouze výrobky s vysoce kvalitními bezpečnostními standardy. Nelze však zcela vyloučit možnost, že některé výrobky jsou vyrobeny s vadou nebo jiným defektem. Snažíme se co nejpřesněji a nejdůkladněji prezentovat produkty s podrobnými popisy, obrázky a videoobsahem, ale nemůžeme s jistotou říci, že všechny informace v internetovém obchodě jsou zcela přesné. V některých případech mohou existovat nesrovnalosti mezi informacemi uvedenými v prezentaci produktu a skutečným stavem.

Když si přeberete zásilku, musíte si pro každou položku pečlivě přečíst pokyny a nezávisle a bezpečně otestovat provoz a funkce produktu. Zákazník musí podle svého uvážení posoudit, zda produkt může způsobit škodu na majetku, škody na zdraví nebo jinou škodu. Zákazník používá jakýkoli zakoupený produkt nebo produkty Poskytovatele na vlastní nebezpečí. V případě, že se domníváte, že by produkt mohl být zdraví škodlivý nebo by mohl způsobit jakékoli jiné poškození, nepoužívejte jej a okamžitě kontaktujte Poskytovatele. Dohodněte se s Poskytovatelem na vrácení produktu a Poskytovatel zajistí bezpečnostní kontrolu produktu a informuje vás o zjištěních telefonicky, e-mailem nebo jiným dostupným způsobem.

OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Objednávky přijímáme prostřednictvím všech dostupných komunikačních kanálů (přímé online nakupování, Facebook Messenger, Instagram, live chat, e-mail, SMS, ...). Všechny objednávky jsou vedeny v našich záznamech. Registrace zákazníka není nutná, protože zákazník může provést nákup i jako host bez nutnosti registrace. Požadované informace pro objednávku jsou jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, vybraná položka/položky a množství. Před dokončením nákupu může zákazník objednávku znovu zkontrolovat a v případě potřeby provést požadované úpravy. Pokud chce zákazník po potvrzení nákupu změnit nebo zrušit objednávku, musí nás o tom informovat e-mailem nebo jiným dostupným komunikačním kanálem co nejdříve a v každém případě před odesláním samotné objednávky. Z organizačních důvodů nemusí být všechny storna objednávky přijaty před odesláním konkrétní zásilky; v takových případech bude muset zákazník odmítnout převzít zásilku od doručovací služby.

Proces objednávaní zboží

  • Po přečtení nabídky si zákazník vybere požadovanou položku kliknutím na ni. Tento krok ho přesměruje na stránku produktu s popisem. Zákazník poté vybere požadované množství a potvrdí jej kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“. Zákazník může do nákupního košíku přidat další položky, opakovat výše popsaný postup nebo pokračovat v části „Přehled košíku“, kde může produkty odebrat nebo změnit množství. Kliknutím na tlačítko „Pokračovat k pokladně“ se zákazník dostane na poslední stránku nákupu, kde zadá a vyplní všechny potřebné informace. Na poslední stránce může zákazník znovu zkontrolovat vybrané položky, množství a konečnou maloobchodní cenu. Nákup potvrdí kliknutím na tlačítko „Dokončit nákup“.
  • Když zákazník objednávku dokončí, obdrží potvrzení objednávky na svou e-mailovou adresu, která obsahuje všechny důležité informace o nákupu (položky, množství, cena) a doručení objednávky. V tomto okamžiku musí zákazníci znovu důkladně zkontrolovat objednávku a co nejdříve a kdykoli předtím, než jsou produkty zabaleny k odeslání a fyzicky odeslány, nahlásit chyby nebo změny v objednávce. Zákazník může objednávku zrušit pouze do okamžiku odeslání. Zrušení objednávek přijatých po odeslání zboží nebude akceptováno; v takových případech bude muset zákazník odmítnout převzít zásilku od doručovací služby. Z organizačních důvodů nemusí být všechny storna objednávky přijaty před odesláním konkrétní zásilky; v takových případech bude muset zákazník odmítnout převzít zásilku od doručovací služby. Zákazník může zaslat stornovací zprávu jakýmkoli komunikačním kanálem s uvedením faktu, že chce objednávku zrušit. Tato zpráva musí obsahovat jméno, příjmení a adresu zákazníka, objednanou položku a číslo objednávky nebo jakékoli jiné podrobnosti, které zákazník použil při zadávání objednávky.
  • Pokud neexistují žádná omezení a zákazník objednávku nezruší, Poskytovatel pokračuje ve zpracování objednávky. Poskytovatel nejprve zkontroluje zásoby a vypočítá odhadovanou dodací lhůtu pro konkrétní položku nebo položky. Poskytovatel poté informuje zákazníka e-mailem a SMS o potvrzené objednávce a uvede předpokládanou dodací lhůtu. Pokud je položka nebo více položek na skladě, doručí zásilku zákazníkovi do 3 až 4 pracovních dnů prostřednictvím doručovací služby. V opačném případě Poskytovatel e-mailem nebo SMS oznámí zákazníkovi očekávaný přesný čas doručení.Po obdržení položek zákazník obdrží také fakturu a případně pokyny či návod k použití.

Kupní smlouva

V okamžiku, kdy zákazník objednávku potvrdí kliknutím na tlačítko „Dokončit nákup“, kupní smlouva mezi Poskytovatelem a zákazníkem je neodvolatelně uzavřena. Zákazník tímto potvrzuje a přijímá všechny podmínky kupní smlouvy, vybrané množství, položky a maloobchodní cenu a plně akceptuje Všeobecné podmínky. Od této chvíle jsou všechny podmínky nákupu pevně stanoveny a vztahují se na obě strany, zákazníka i Poskytovatele. Kupní smlouva je uložena elektronicky na serveru v záznamech Společnosti. Zákazník obdrží e-mail s potvrzením objednávky.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V souladu s právními předpisy EU na ochranu spotřebitele má zákazník lhůtu čtrnácti (14) dnů, během níž musí informovat společnost, že odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory, aniž by byl povinen uvést důvod. Před podáním žádosti o odstoupení od smlouvy má zákazník právo produkt zkontrolovat a vyzkoušet v rozsahu nezbytném k určení skutečného stavu produktu. Zákazník musí poskytnout všechny potřebné informace (jméno, příjmení, číslo objednávky, datum fakturace atd.), protože pouze tento krok umožní plyulé zpracování reklamační žádosti. V souladu s platnými vnitrostátními právními předpisy zákazník při vracení produktů nehradí jiné náklady než náklady na přímé vrácení zboží. Zákazník musí vrátit produkt (výrobky) do čtrnácti (14) dnů od žádosti o odstoupení od smlouvy (nákupu). Zákazník rovněž odpovídá za prokázání, že výrobek odeslal v požadovaném období. Dokud Poskytovatel neobdrží vrácené zboží, nevrací kupní cenu. Odstoupení od smlouvy platí pouze pro fyzické osoby, právnické osoby od smlouvy nemohou odstoupit.

Zákazník, který od smlouvy odstoupí, musí vrátit produkt nepoškozený a ve stejném balení a množství jako při objednání z internetového obchodu. Od okamžiku, kdy odstoupíte od smlouvy, již nesmíte zboží používat. Je-li produkt nebo obal poškozen, hodnota zboží se sníží podle platných národních zákonů. Pokud Poskytovatel zjistí, že hodnota zboží byla snížena v důsledku manipulace, která nebyla nutná ke stanovení charakteristik, fungování a povahy zboží, může být zákazník odpovědný za sníženou hodnotu zboží. Pokud je produkt poškozen nebo pokud zákazník nevrací stejné množství produktů, může Poskytovatel odmítnout žádost zákazníka o odstoupení od smlouvy nebo je zákazník povinen škodu nahradit. Poskytovatel vyhotoví fotografie každého vráceného produktu, balení a zásilky jako důkaz a obrázky budou uloženy na serveru Poskytovatele.

V souladu s právními předpisy EU o ochraně spotřebitele musí zákazník požádat o odstoupení od smlouvy do čtrnácti (14) dnů od nabytí skutečného vlastnictví zboží. Zákazník může informovat Poskytovatele o odstoupení od smlouvy zasláním e-mailu na [email protected] nebo běžnou poštovní zásilkou na následující adresu: NextLevel, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovinsko. Odstoupení od smlouvy a odeslání produktu/produktů se považuje za zaslané včas, pokud zákazník zásilku odešle ve stanovené lhůtě. Zákazník nese důkazní břemeno za uplatnění práva na včasné odstoupení od výše uvedené smlouvy.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete zde. Vyplněný formulář významně usnadní celý proces pro Poskytovatele a zákazníka, proto nám prosím zašlete žádost o odstoupení od smlouvy e-mailem nebo běžnou poštou.

Pokud zákazník podá žádost o odstoupení od smlouvy, Poskytovatel v souladu se zákonem EU o ochraně spotřebitele vrátí kupní cenu do čtrnácti (14) dnů od přijetí žádosti o odstoupení od smlouvy nebo odeslání s vráceným produktem. Vrácení peněz však může být zpožděno, pokud Poskytovatel neobdrží zboží nebo doklad od zákazníka, který prokáže, že je vrátil v požadovaném období. Celá kupní cena bude zákazníkovi vrácena stejným způsobem platby, jaký použil zákazník v době nákupu, s výjimkou případů, kdy zákazník bezpodmínečně požaduje vrácení peněz jiným způsobem a pokud zákazník v tomto případě nemá zodpovědnost nést jakékoli náklady. Zákazník nemá nárok na úhradu dodatečných nákladů vzniklých v důsledku volby zákazníka pro jiný typ dodání, který není ekonomicky nejvýhodnější, tj. standardní typ dodávky Společnosti.

V případě odstoupení od smlouvy, kdy zákazník jako platební metodu zvolil platbu při dodání hotově nebo kreditní nebo debetní kartou, bude vrácení provedeno bezhotovostním převodem. Za tímto účelem společnost NextLevel, d.o.o. potřebuje informace o bankovním účtu zákazníka, které může zákazník zaslat běžnou, registrovanou nebo elektronickou poštou. V případě, že informace o bankovním účtu nejsou poskytnuty navzdory opakovaným upomínkám si společnost NextLevel, d.o.o. vyhrazuje právo vystavit poukaz v hodnotě vráceného zboží.

Pokud Poskytovatel při kontrole produktu zjistí, že je produkt poškozen a nefunguje v důsledku nesprávného a nevhodného použití, což nebylo nutné ke zjištění skutečné povahy, funkce a vlastností produktu, Poskytovatel reklamaci zamítne. Dodatečné náklady na opětovné dodání produktu mohou také vzniknout i zákazníkovi, pokud si zákazník přeje získat produkt znovu.

Pokud Společnost dostatečně neplní své závazky podle platných právních předpisů upravujících smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo obchodní prostory, lhůta pro odstoupení od smlouvy je tři (3) měsíce. V případě dodání zboží začíná tato lhůta dnem, kdy zákazník obdrží zboží, a dnem uzavření smlouvy v případě poskytnutí služby. Po uplynutí této lhůty zaniká právo zákazníka na odstoupení od smlouvy.

Zboží může být vráceno pouze na dálku prostřednictvím doručovací služby, fyzické dodání produktů na adresu Poskytovatele není možné.

V souladu s právními předpisy EU o ochraně spotřebitele musí Společnost, pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátit veškeré platby zákazníkovi co nejdříve, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů po obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácení peněz však může být zpožděno, pokud Společnost neobdrží zboží nebo doklad od zákazníka, který prokáže, že je vrátil v požadovaném období. Náklady na dopravu vráceného výrobku nese zákazník.

CHYBNÝ PRODUKT A VYMÁHÁNÍ PRÁV

Poskytovatel musí v souladu s příslušnými vnitrostátními právními předpisy a právními předpisy EU dodat zboží zákazníkovi podle smlouvy a odpovídá za věcné vady produktu a jeho chyby, ale i za plnění příslušných práv s tím souvisících.

Produkt se považuje za chybný:

  1. pokud produkt nebo jeho materiál nemá vlastnosti nezbytné pro jeho normální použití nebo oběh;
  2. pokud produkt nemá vlastnosti potřebné pro konkrétní účel, pro který je kupován, a tento stav byl nebo měl být prodávajícímu znám;
  3. pokud produkt nemá vlastnosti a charakteristiky, které byly výslovně nebo mlčením dohodnuty nebo předepsány;
  4. pokud prodávající dodal produkt, který neodpovídá vzoru nebo modelu, jenom pokud nebyl tento vzor nebo model zobrazen pouze pro účely oznámení.

Způsobilost zboží k běžnému použití se stanoví na základě běžných produktů stejného typu a na základě prohlášení každého prodávajícího o vlastnostech zboží vyrobených prodávajícím nebo výrobcem, zejména reklamou, prezentací výrobku nebo odkazy na samotné zboží.

Odpovědnost za závažné vady a chyby v právu podléhá ustanovením práva upravujícího smluvní závazky, pokud příslušné vnitrostátní právo a právo EU nestanoví jinak.

Pokud to vnitrostátní právo stanoví, může zákazník uplatnit svá práva týkající se podstatné vady oznámením Poskytovateli do dvou měsíců ode dne, kdy byla vada zjištěna. Zákazník musí umožnit Poskytovateli prohlídku věci a zákazník musí přesně popsat vadu v oznámení o vadě. Zákazník může podat oznámení o vadě Poskytovateli osobně a Poskytovatel je povinen vydat příslušné potvrzení zákazníkovi, nebo jej odeslat do sídla Společnosti, kde byl předmět zakoupen, nebo agentovi Poskytovatele, s nímž byla smlouva uzavřena.

Pokud tak stanoví domácí státní právo, Poskytovatel nenese odpovědnost za věcné vady:

  • na zboží, které se objeví po uplynutí doby dvou let od dodání zboží;
  • na zboží, které se objeví po jednom roce od dodání zboží, je-li předmětem smlouvy mezi Poskytovatelem a zákazníkem použité zboží.

Vada zboží se považuje za existující v době dodání, pokud k ní dojde do doby šesti měsíců od doručení zboží.

Pokud tak stanoví domácí státní právo, je zákazník, který řádně oznámil prodávajícímu vadu, oprávněn požádat Poskytovatele, aby:

  • odstranil vadu zboží, nebo
  • vrátil část částky zaplacené v poměru k vadě, nebo
  • nahradil výměnou vadné zboží za nové bezchybné zboží, nebo
  • vrátil zaplacenou částku.

Je-li tak stanoveno vnitrostátními právními předpisy, má zákazník v každém případě právo požadovat od prodávajícího náhradu škody a zejména náhradu nákladů na materiál, náhradní díly, práci, převod a přepravu produktů vyplývajících ze splnění povinnosti prodávajícího týkající se vrácení zboží, na které má zákazník nárok v souladu s platnými právními předpisy. Práva zákazníka zanikají dva roky po dni, kdy informoval Poskytovatele o podstatné vadě výrobku.

Formulář pro hlášení významné chyby najdete zde.

ZÁRUKA

V souladu s právem EU hradí prodávající náklady na materiál, náhradní díly, práci, transfer a přepravu produktů vzniklé v důsledku opravy závad nebo výměny výrobku za nový. Zákazník možná bude muset uhradit náklady na dopravu produktu k prodávajícímu, pokud tento vyžaduje kontrolu výrobku, aby zjistil, zda v době nákupu došlo k vadě, která vedla zákazníka k uplatnění záruky.

Zboží se zárukou má záruční list nebo je záruka uvedena na faktuře. V případě, že produkt nefunguje nebo přestane fungovat v záruční době, může si zákazník uplatnit záruku. Zákazník může uplatnit záruku podle pokynů na záručním listu a předložením faktury. V souladu s platnými právními předpisy obdrží zákazník při nákupu určitých výrobků (elektrických spotřebičů) jednoletou záruku, kterou lze u některých produktů prodloužit o další dvouletou záruku. Pokud záruka není zahrnuta nebo na faktuře nejsou uvedeny žádné informace o záruce, produkt nemá záruku nebo v tomto okamžiku neexistují žádné informace o záruce.

Splnění podmínek záruky je povinností Poskytovatele. I když záruční list nebyl součástí nebo neobsahuje všechny informace nebo podmínky záruky, není tím dotčeno právo zákazníka na uplatnění záruky. Záruku je možné uplatnit pouze na „skryté vady“, které nejsou způsobeny činností zákazníka. Reklamaci nelze uznat v případě:

  • mechanického poškození,
  • opotřebení způsobeného užíváním,
  • poškození a vad na zboží způsobených nesprávným, nedbalým a nevhodným použitím.

V souladu s platnými zákony začíná záruční doba plynout dnem doručení zboží zákazníkovi. Pokud Poskytovatel neodstraní vady na zboží do 45 dnů ode dne, kdy obdržel žádost o odstranění vad, nahradí věc bezplatně totožným, novým a bezchybným výrobkem.

Zde naleznete formulář pro uplatnění záruky.

ELEKTRICKÉ A ELEKTRONICKÉ ZAŘÍZENÍ

Při objednávce elektronických a elektrických zařízení na adrese www.guavashop.cz a když je vaše dodací adresa v jiné evropské zemi mimo Slovinsko, zvažte, že se mohou uplatnit místní předpisy pro likvidaci a recyklaci elektronických a elektrických zařízení.

Všechna elektronická a elektrická zařízení (EEE) uváděná na trh v Evropě musí být označena tímto symbolem, což znamená, že se na ně vztahuje směrnice o EEE, která ukládá výrobcům EEE řadu povinností, včetně povinností souvisejících s financováním převzetí výrobku, zpětného zpracování a recyklace zařízení po skončení životnosti (WEEE).

Pokud chcete zlikvidovat použité elektrické nebo elektronické zařízení, uvědomte si, že to nelze provést vyhozením do běžného domovního odpadu. Stará elektrická nebo elektronická zařízení můžete zlikvidovat v místních zařízeních na spracování odpadu nebo recyklačních centrech. Další informace získáte přímo od místního úřadu.

Pokud recyklujete zařízení, jako je počítač, mobilní telefon, fotoaparát nebo jiné elektronické zařízení, měli byste vymazat všechna osobní nebo důvěrná data. Nezapomeňte také vymazat všechna osobní nebo důvěrná data na jakémkoli paměťovém zařízení, jako je paměť nebo SIM karta. Guavashop nezodpovídá za žádné osobní údaje na vašem zařízení.

PŘÍSTUP K INFORMACÍM

Poskytovatel je povinen vždy zákazníkovi poskytnout následující informace (shrnutí legislativních požadavků):

  • Identita společnosti (název a sídlo společnosti, registrační číslo – IČO, daňové identifikační číslo);
  • kontaktní informace, které umožňují uživateli rychlou a efektivní komunikaci (např. e-mail, telefon);
  • základní vlastnosti zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk);
  • konečnou maloobchodní cenu včetně DPH nebo metodu výpočtu ceny, pokud není výpočet fixní z důvodu povahy produktu nebo služby;
  • dostupnost produktů (všechny produkty nebo služby nabízené na webových stránkách by měly být dostupné v přiměřené lhůtě);
  • podmínky dodání produktu nebo provedení služeb (způsob, místo a čas dodání);
  • platební podmínky;
  • všechny ceny musí být jednoznačně stanoveny a musí být jasně prokázáno, zda cena již zahrnuje náklady na doručení a DPH;
  • oznámení o jakýchkoli dodatečných nákladech, které mohou vzniknout v důsledku dodávky nebo jiných postupů;
  • způsob platby a způsob doručení;
  • platnost nabídky;
  • časová lhůta pro odstoupení od smlouvy a všechny podmínky pro odstoupení od smlouvy (podrobné informace o tom, kdy je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy a jak se provádí odstoupení od smlouvy, jsou popsány v příslušných oddílech Všeobecných podmínek, viz Vymáhání práv);
  • jasně popsaná možnost odstoupení od smlouvy se všemi nezbytnými kontakty, které umožňují iniciovat a regulovat postup vyřizování stížností;
  • jasně definovaná možnost vymáhání nároků na věcné vady výrobku;
  • podmínky vymáhání záruky (typ produktu, postup).

Poskytovatel si klade za cíl poskytnout zákazníkovi na webu veškeré relevantní informace. Může však dojít k technické nebo lidské chybě a Poskytovatel za ni nepřijímá žádnou odpovědnost.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Poskytovatel bude chránit vaše osobní údaje v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy a v souladu se všemi platnými národními a evropskými zákony (např. GDPR). Poskytovatel použije osobní údaje zákazníka, aby ho seznámil s nabídkou, provedl objednávku, zaslal faktury, zaslal informační materiály a pro další potřebnou obchodní komunikaci se zákazníkem (např. e-novinky). Osobní údaje nebudou v žádném případě zasílány neoprávněným a třetím osobám, s výjimkou důvěryhodných obchodních partnerů, se kterými má Poskytovatel předchozí písemnou dohodu o zpracování a ochraně osobních údajů. Poskytovatel může například zveřejnit osobní údaje, pokud je to považováno za nezbytné pro váš nejlepší zájem, například při vyřizování stížností či reklamací nebo v souvislosti s doručením objednávky. Ochrana osobních údajů je rovněž odpovědností zákazníka a zákazník ji musí zajistit pečlivým výběrem svého uživatelského jména a hesla a vhodnou ochranou svého počítače pomocí vhodného softwaru (antiviru).

Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů uvedenými zde.

OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

NextLevel, d.o.o. provozuje internetový obchod Guavashop a je vlastníkem veškerého obsahu (texty, popisy, obrázky, videa, struktura webových stránek atd.) na webové stránce www.guavashop.cz. Poskytovatel výslovně zakazuje použití, kopírování a reprodukci veškerého obsahu zveřejněného na webových stránkách v souladu s příslušnými zákony v oblasti autorských práv a souvisejících práv, dalších směrnic a norem autorských práv. NextLevel, d.o.o. bude platně stíhat všechny duplicitní obrázky, texty, videa, loga a další duplicitní obsah.

KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKY

Poskytovatel bude kontaktovat uživatele prostřednictvím komunikace na dálku pouze v případě, že zákazník tomu nebude výslovně bránit a nebude požadovat ukončení této komunikace. Všechny elektronické zprávy (SMS, e-mail atd.) budou jasně a jednoznačně označeny jako propagační, se zřetelně viditelným odesílatelem. Všechny propagační zprávy, kampaně, slevy a marketingový obsah budou jako takové jasně zvýrazněny. Uživatel má právo se kdykoli odhlásit z přijímání reklamních zpráv a Poskytovatel mu musí jasně ukázat metodu odhlášení se z odběru novinek či informací. Poskytovatel bude jako správce osobních údajů výslovně respektovat požadavek zákazníka na odhlášení a zajistí, aby již zákazník neobdržel další reklamní obsah.

Další informace o správě a mazání osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

KOMENTÁŘE, KOMPLIMENTY, KRITIKA

Některé podstránky na webové stránce www.guavashop.cz umožňují uživatelům komentovat produkty a služby. Tato webová funkce poskytuje lepší představu o zkušenosti jiných uživatelů a pomáhá vytvářet soudržnou komunitu uživatelů. Každý zaslaný komentář je provozovatelem webu zkontrolován před jeho konečným zveřejněním, aby se zajistilo, že komentáře nejsou nijak urážlivé, neobsahují žádné nadávky, zavádějící nebo nepravdivá prohlášení. Provozovatel se může rozhodnout nezveřejňovat komentáře, o nichž se domnívá, že nejsou přínosem pro vytvoření lepší uživatelské komunity. Vložením komentáře na web uživatel plně přijímá Všeobecné podmínky a dává Poskytovateli oprávnění k zveřejnění komentáře na webu a všech dalších komunikačních nebo marketingových kanálech, bez ohledu na zamýšlené použití takových kanálů Poskytovatelem (e-mail, SMS, Facebook Ad – Facebook reklamy, Google ads – Google reklamy atd.). Autor předložením komentáře potvrzuje pravost a pravdivost tvrzení a zajišťuje autenticitu materiálu a autorská práva písemných komentářů.

REKLAMACE A ŘEŠENÍ SPORŮ

Poskytováním kvalitních služeb a zohledňováním poctivých obchodních praktik, které jsou v souladu se slovinským právem, se snažíme vyhýbat stížnostem a sporům nebo chceme co nejvíce omezit jejich počet. Celá činnost a provoz internetového obchodu Poskytovatele jsou založeny na příslušných zákonech na ochranu spotřebitele. Právní vztahy mezi uživateli internetového obchodu (zákazníky) a Poskytovatelem (provozovatelem webových stránek) upravují právní předpisy Slovinské republiky. V případě vzniku sporů, chceme, aby byly urovnány smírně, ale pokud to není možné, je k řešení sporů mezi zákazníkem a Poskytovatelem příslušný soud v Lublani.

Poskytovatel neuznává v souladu s právními normami žádný orgán, který provádí mimosoudní řešení spotřebitelských sporů mezi zákazníkem a poskytovatelem, jako příslušný k řešení spotřebitelských sporů, které by spotřebitelé mohli zahájit v souladu s platným zákonem o mimosoudním řešení sporů.

Dne 15. února 2016 Evropská komise představila novou platformu na pomoc spotřebitelům a obchodníkům s online mimosoudním řešením spotřebitelských sporů týkajících se online nákupů. Platforma pro řešení sporů online je jediným bodem, který umožňuje spotřebitelům a obchodníkům v EU urovnat spory v domácím i přeshraničním online nákupu. Spory jsou předkládány prostřednictvím platformy subjektům alternativního řešení sporů, které se jich týkají, a jsou vybírány členskými státy v souladu s kritérii kvality a oznámeny Komisi. Právním základem pro zřízení platformy pro řešení sporů online je Nařízení o online řešení sporů spotřebitelů (nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 524/2013), které definuje hlavní funkce platforem a průběh řešení sporů, zadaných a iniciovaných prostřednictvím platformy.

Online platformu pro mimosoudní řešení sporů najdete na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Další informace naleznete na online platformě pro mimosoudní řešení sporů na adrese https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/cs/IP_16_297

Kontakt : E-mail: [email protected]