Objednejte dnes, obdržte v středu 7. 12. !

Reklamace a výměny

Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od jejich obdržení a můžete požádat o vrácení peněz nebo výměnu za nové zboží. V případě, že zmeškáte zákonem stanovenou lhůtu, není možná žádná náhrada ani výměna. O svém záměru vrátit produkt nás musíte informovat do 14 dnů od obdržení produktu. Produkt musíte vrátit do 14 dnů od okamžiku, kdy jste nás informovali o svém úmyslu jej vrátit.

Zboží, které má být vráceno nebo vyměněno, musí být nepoškozené a musí být přiložen originální a nepoškozený obal s veškerým příslušenstvím. Od okamžiku, kdy odstoupíte od smlouvy, již nesmíte zboží používat.

Pokud bude zjištěno, že zákazník před podáním žádosti o odstoupení od smlouvy prozkoumal a otestoval produkt v rozsahu nezbytném k určení jeho skutečného stavu, bude stížnost úspěšně vyřešena. Jinak bude vyřešena částečně nebo zamítnuta.

Veškeré zboží zakoupené v našem obchodě můžete vrátit. Výjimkou je zboží, které nelze vrátit z hygienických důvodů (např. otevřené kosmetické a jiné výrobky, které přicházejí do přímého kontaktu s pokožkou; ochranné obličejové masky již testované zákazníkem). U zboží hygienické povahy, které se prodává v zapečetěných obalech, je odstoupení od smlouvy a vrácení možné pouze v případě, že zákazník zboží vrátí v původním, nepoškozeném a neuzavřeném balení.

Prosím, informujte nás písemně, že chcete odstoupit od smlouvy do 14 dnů od přijetí produktu. Žádost o odstoupení od smlouvy nám můžete zaslat doporučenou nebo běžnou poštou (NextLevel, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovinsko) nebo e-mailem ([email protected]). Zboží, které chcete vrátit, nám musíte odeslat do 30 dnů od podání žádosti o odstoupení od smlouvy.

Žádost o odstoupení od smlouvy můžete najít zde.

Náklady na dopravu vráceného výrobku nese zákazník. Zákazník rovněž odpovídá za prokázání, že výrobek odeslal v požadovaném období.

Kupní cena bude vrácena do 14 dnů od obdržení požadavku zákazníka na zrušení smlouvy. Vrácení peněz však může být zpožděno, pokud nedostaneme zboží ani důkaz od zákazníka, který prokáže, že je vrátil v požadovaném období.

V případě odstoupení od smlouvy, kdy zákazník jako platební metodu zvolil platbu při dodání hotově nebo kreditní nebo debetní kartou, bude vrácení provedeno bezhotovostním převodem. Za tímto účelem společnost NextLevel, d.o.o. potřebuje informace o bankovním účtu zákazníka, které může zákazník zaslat běžnou, registrovanou nebo elektronickou poštou. V případě, že informace o bankovním účtu nejsou poskytnuty navzdory opakovaným upomínkám si společnost NextLevel, d.o.o. vyhrazuje právo vystavit poukaz v hodnotě vráceného zboží.

Reklamace

Pokud zjistíte poškození vašeho výrobku nebo váš produkt nefunguje správně, můžete uplatnit reklamaci. Zboží se zárukou má záruční list nebo je záruka uvedena na faktuře. Pokud záruka není zahrnuta nebo na faktuře nejsou uvedeny žádné informace o záruce, produkt nemá záruku nebo v tomto okamžiku neexistují žádné informace o záruce. Všechny elektrické výrobky a zařízení v našem sortimentu jsou dodávány s roční zárukou.

Záruku je možné uplatnit pouze na skryté vady, které nejsou způsobeny činností zákazníka. Reklamaci nelze uznat v případě:

  • mechanického poškození,
  • opotřebení způsobeného užíváním,
  • poškození a vad na zboží způsobených nesprávným, nedbalým a nevhodným použitím.

Produkt a veškeré příslušenství musíte vrátit v perfektním stavu v původním nepoškozeném obalu. Jinak bude reklamace zamítnuta nebo uznána pouze částečně.

Zašlete nám prosím zboží, které chcete reklamovat, na adresu NextLevel, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovinsko.

Reklamační formulář naleznete zde.

Vyplněný reklamační formulář nám prosím zašlete doporučenou nebo běžnou poštou (NextLevel, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovinsko) nebo e-mailem ([email protected]).

Náklady na dopravu vráceného výrobku nese zákazník. Zákazník rovněž odpovídá za prokázání, že výrobek odeslal v požadovaném období.

Stížnost bude vyřešena do 14 dnů od odeslání reklamačního formuláře. Proces řešení reklamace však může být zpožděn, pokud nedostaneme zboží ani důkaz od zákazníka, který prokáže, že je vrátil v požadovaném období.

Kontakt : E-mail: [email protected]